7.01.2016

Moje zdjęcie na wystawie.

Kochani ! 
W minionym roku wzięłam udział w konkursie fotograficznym „ Podlasie w obiektywie im. Wiktora Wołkowa”. Nie zajęłam żadnego miejsca, ale bardzo dużym wyróżnieniem dla mnie jest fakt iż spośród 300-tu nadesłanych zdjęć do wystawy wybrano 40- ści w tym jedno MOJE zdjęcie. Wystawa prezentowana jest w Muzeum i Ośrodku Kultury Białoruskiej w Hajnówce, można ją oglądać do jesieni tego roku.

Chciałam jeszcze Wszystkim życzyć w Nowym Roku dużo radości, miłości, pomyślności i spełnienia wszystkich marzeń...
Ania :) 

Moje zdjęcie na wystawie..

 
 

2 komentarze:

  1. Też zwróciłem uwagę na to zdjęcie. Po podróży do skitu już wiem, jak trudno je było zrobić. Ile czynników się musiało złożyć żeby było takie. Jeszcze raz gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze raz dziękuje :) Jak oglądałam na necie to miejsce to już wiedziałam jakie chce zdjęcie zrobić.. Marzyła mi sie mgła, jak się okazało w podróży było jej za wiele.. Chciałam się wracać bo nie fajnie prowadziło się auto, oczy bolały, nic nie było widać.. Magia tego miejsca wynagrodziła wszystko. Powiem Ci, że nawet nie chciało mi się zdjęć robić, fajnie się siedziało i myślało o niczym...Gdyby nie szerokokątny obiektyw tego zdjęcia by nie było, no i ta mgła.. trochę połamanych krzaków :) Bardzo się ciesze, że ten kadr został zauważony..

      Usuń